Mzdy a personalistika

Mzdové účetnictví

Zajišťujeme kompletní vedení a zpracování mzdové agendy včetně všech souvisejících úkonů pro malé i velké organizace. Jsme připraveni zpracovat mzdy Vašich zaměstnanců a tím nahradit Vaší mzdovou účetní nebo celou mzdovou účtárnu. Jsme připraveni převzít kompletně Vaši mzdovou agendu a spravovat všechny náležitosti související se zahájením a ukončením pracovního poměru Vašich zaměstnanců, s výpočtem mezd i odvodů daní a pojistném na sociální zabezpečení a zdravotním pojištění.

K našim službám v oblasti mzdového účetnictví patří zejména

  • kompletní převzetí nebo zavedení mzdové evidence
  • přihlášení a odhlášení společnosti jako zaměstnavatele na sociální zabezpečení, zdravotní pojišťovny a k zákonnému pojištění odpovědnosti
  • přihlášení a odhlášení zaměstnanců na sociální zabezpečení, zdravotní pojišťovny atd.,
  • zpracování mzdové agendy – výpočet dle platné legislativy a zajištění souvisejících úkonů,
  • vyhotovení výplatních pásek v souladu s ochranou osobních údajů a to jak v listinné podobě, tak i v elektronické verzi,
  • vyhotovení platebních příkazů do banky,
  • vyplnění požadovaných statistických výkazů,
  • zpracování ročních zúčtování daní, evidenčních listů, potvrzení o příjmech

V případě zájmu jsme pochopitelně schopni uspokojit Vaše individuální potřeby

  • vytvořením různých sestav pro klienta (např. přehledy mzdových nákladů, dovolených, příspěvků na životní a penzijní pojištění, přehledy o benefitech apod.),
  • speciálním poradenstvím při auditech mzdové oblasti klienta,
  • průběžným poradenstvím v oblasti mzdového účetnictví,
  • poradenstvím při pracovně právní problematice.

Pro Vaše pohodlí nabízíme zplnomocnění našich mzdových účetních, kteří jsou tak sami v kontaktu s finančními úřady, sociálními úřady, zdravotními pojišťovnami, ale vyřizují i veškeré formality spojené se statistikou, s úřady práce, atd. Samozřejmostí je zastupování při kontrolách.

Vzhledem k tomu, že naše společnost poskytuje i advokátní služby, jsme Vám schopni zajistit i poradenství při zpracování pracovních smluv, řešení pracovně-právní problematiky, vyřízením pracovních povolení pro cizince i zajištění formulářů pro sociální zabezpečení cizinců apod.

V případě zájmu jsme Vám schopni připravit daňové přiznání související se mzdami

  • Vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a funkčních požitků
  • Vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně z příjmů fyzických nebo právnických osob
  • Plnění povinného podílu na Úřad práce.

Kontaktujte nás

Telefon +420 725 851 061
+420 725 414 095

E-mail info@eSperta.cz
hotline@eSperta.cz

Adresa Bořivojova 878/35
130 00 Praha 3

Vybíráme z referencí

S paní Koželuhovou spolupracuji již od svých podnikatelských začátků. V současné době využíváme její neocenitelné služby v oblasti vedení účetnictví a zpracování mezd pro naši firmu. Velmi oceňuji osobní přístup, pracovní nasazení a schopnost vše rychle bez problémů vyřešit. Firma eSperta Consulting s.r.o. nám poskytuje kompletní servis, včetně poradenství. Díky tomu se můžeme věnovat práci, které rozumíme s vědomím, že účetnictví naší firmy je v dobrých a schopných rukou. Martina Novotnájednatelkaelektronické kurzy s.r.o.

Sdílejte s přáteli

Top