Pro každého klienta navrhujeme účetní systém co možná nejlépe přizpůsobený jeho potřebám a preferencím. Nastavíme Vám členění účetních operací, formu účetních výstupů a způsob komunikace s námi zcela dle Vašich požadavků. Snažíme se přitom, aby naše spolupráce byla integrální součástí Vašeho podnikání a námi dodávané účetní informace byly co možná nejlépe využitelné pro Vaše rozhodování a řízení Vaší společnosti. Pokud však klient důraz na informační hodnotu účetnictví neklade a je pro něj rozhodujícím, ne-li jediným požadavkem splnění všech zákonných povinností, také naplníme jeho představy. Vedeme potom účetnictví v základní konfiguraci vyhovující platné české legislativě s důrazem na výpočet daňových povinností a snahou o minimalizaci nároků na klientův čas a vynaložené náklady.
Účetnictví (dříve podvojné účetnictví) vede poplatník daně v těchto případech
- podnikatel/právnická osoba jehož obrat za předešlý rok přesáhl 25 milionů Kč, účetnictví je pak povinen vést od následujícího roku
- podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku – účetnictví vede od zahájení činnosti (respektive od zapsání do obchodního rejstříku) a to jak právnické osoby, tak i zahraniční fyzické osoby
- pokud to ukládá zvláštní právní předpis a to od zahájení činnosti
- na základě vlastního rozhodnutí.
Společná spolupráce vede k výrazným úsporám a zvýšení zisku klienta
- profesionálně zpracované, účetnictví
- maximální zefektivnění účetních procesů uvnitř firmy i navenek
- snaha o minimalizaci daňových odvodů v rámci zákonné daňové optimalizace
- minimalizace administrativní zátěže klienta spojené s vedením účetnictví a daňovými odvody
Vedení účetnictví a s tím spojené služby mohou zahrnovat následující činnosti
- sestavení zahajovací rozvahy), účetní osnovy, výkazů zisků a ztrát
- vedení pokladních a bankovních operací
- evidence a zpracování závazků a pohledávek včetně aktuálních přehledů
- zaúčtování mezd
- evidence drobného a dlouhodobého majetku vč. odpisů
- inventurní zápisy
- zpracování přiznání k DPH (čtvrtletní nebo měsíční)
- sestavení a odeslání elektronického přiznání k Režimu přenesení daňové povinnosti
- sestavení a odeslání elektronického Souhrnného hlášení
- cestovní náhrady, případně další interní doklady dle potřeb účetní jednotky
- zpracování roční účetní závěrky
- příprava podkladů pro DPPO a jeho zpracování
- zveřejnění účetní závěrky ve sbírce listin
- zpracování přiznání k silniční dani, vyúčtování daně ze závislé činnosti, srážkové daně aj.
- zastupování v daňovém řízení, jednání s úřady a orgány státní správy
- odložení lhůty pro podání přiznání k dani z příjmů
- v případě auditovaných firem přípravu podkladů pro audit a spolupráce v rámci auditu
Rekonstrukce účetnictví
Naše společnost je Vám v případě ztráty účetních dat, či chybně vedeného účetnictví, plně k dispozici. Rekonstrukce účetnictví je po všech stránkách náročný proces, který má zprůhlednit účetnictví i ve zdánlivě neřešitelné situaci (chybějící doklady, zničení dat v počítači, nesprávně zaúčtované nebo dokonce nezaúčtované položky, atd.).
Zastupování před úřady
Po celou dobu spolupráce Vás zastupujeme před úřady na základě plné moci. Nemusíte se komunikací s úřady stresovat, s úřady komunikovat umíme. O komunikaci jste průběžně informováni. Pokud pro Vás z této komunikace plynou nějaké povinnosti, dostanete od nás srozumitelné informace, co je třeba udělat.
S finančním úřadem komunikujeme za Vás
- daňový poradce komunikuje přímo s FÚ
- telefonicky, elektronicky
- přijímáme korespondenci od FÚ
- řešíme všechny Vaše daňové kontroly, vytýkací řízení a místní šetření
- zařizujeme potvrzené kopie daňových přiznání (pro banky, leasingové společnosti)
- vyřizujeme potvrzení o bezdlužnosti, žádosti o povolení splátek daně nebo o odklad daňové povinnosti
- pravidelně ověřujeme stavy Vašich daňových účtů
- daňová přiznání a hlášení podáváme elektronicky nebo do podatelny FÚ
Na úřadech ČSSZ a ZP spravujeme
- měsíční přehledy mezd
- přihlašujeme a odhlašujeme zaměstnance
- zastupujeme Vás při pravidelných kontrolách
- komunikujeme s úřady přímo telefonicky, v případě potřeby i osobně
Outsourcing
Proč zaměstnávat tým vlastních účetních, přijímat je a řídit? Účetní, daňovou i mzdovou agendu zpracují naši zkušení specialisté. Není třeba si pořizovat vlastní účetní software, kupovat jeho aktualizace a řešit zálohování dat. U nás máte data vždy okamžitě po ruce, a to 24 hodin denně.
Přebíráme veškerou denní rutinu i odpovědnost klienta, který se na nás může plně spolehnout. Úkolem pro naše profesionály je neustále sledovat změny, aby nedošlo k nemilým překvapením.
Svoz dokladů
Po vzájemné dohodě můžeme společně nastavit harmonogram vyzvedávání dokladů ke zpracování prostřednictvím našeho kurýra. Tato služba šetří Váš čas a zrychluje dodání a bezproblémovou komunikaci.
